Miroslava investește în viitor: unitate de învățământ la standarde europene!

Primăria Comunei Miroslava continuă să răspundă nevoilor reale ale comunității și face un pas important în rezolvarea problemei lipsei locurilor la creșă și grădiniță. La propunerea administrației locale, Consiliul Local Miroslava a aprobat achiziția unei clădiri situate pe DJ 248A Iași – Voinești, în apropierea sensului giratoriu de la Valea Ursului, care va fi transformată într-o unitate de învățământ modernă. Astfel, aproximativ 250 de copii din comună vor avea acces la spații sigure, moderne și adaptate nevoilor educaționale.

În perioada imediat următoare, o comisie formată din specialiști ai primăriei și consilieri locali va demara procedurile legale de achiziție, precum și etapele de amenajare și dotare a noilor clase, astfel încât unitatea să fie funcțională cât mai curând. Respectarea tuturor avizelor și normelor (inclusiv avizul ISU) reprezintă o condiție esențială pentru punerea în funcțiune a acesteia.

Clădirea are un regim de înălțime P+1E, având o suprafață desfășurată de 4.134 metri pătrați, la care se adaugă terenul aferent de 6.173 metri pătrați. Valoarea maximă până la care se va negocia achiziția construcției și a terenului este de 30.094.911 lei (aproximativ 5,9 milioane de euro). Spre comparație, „școala verde” din Valea Adâncă, aflată în construcție, va avea o suprafață desfășurată de 3.354 metri pătrați, valoarea totală a proiectului fiind de 32.983.380 lei.

Prin această investiție, administrația locală demonstrează încă o dată că educația copiilor din Miroslava este o prioritate, oferindu-le celor mici condiții de învățare la standarde europene și un start solid pentru viitor.

Sursa oficială: Comuna Miroslava

Related posts

Modificări legislative pentru integrarea pe piața muncii – sprijin pentru victimele violenței domestice și ale traficului de persoane

Back to School Party la Kids Land

Casa Corpului Didactic „Spiru Haret” din Iași deschide seria activităților de formare a profesorilor prin Colocviul Național de Comunicări Științifice pentru Elevi și Profesori „EVRIKA-CYGNUS”